برای افطاری چی درست کنم؟

ا ماه رمضان ماهی پر از خیر و برکات برای مومنان می باشد ، افطارهای این ماه حس های خوب چند ساعت روزه داری را منتقل می کند ، ما سعی کرده ایم که در ادامه این مطلب برای شما چند افطاری مفید و خوشمزه را معرفی کنیم که دغدغه افطار چی درست کنم را تا حدی رفع کرده باشیم.

افطاری چی بپزم

نکته :بنابر توصیه پزشکان در هنگام افطار از نوشیدن آب سرد حتما خودداری نمایید و جایگزین آن از آب گرم یا شیر گرم استفاده نمایید و بهتر است که به جای پرخوری با آش رشته و یا بامیه و زولبیا از آش ها و سوپ های گرم استفاده نمایید.

 

لیست عناوین افطار چی درست کنم ؟

  • کتلت ساده
  • حلیم
  • سوپ جو
  • کاچی
  • شله زرد
  • فرنی
  • شیر برنج
  • کباب مرغ

کتلت ساده برای افطاری

کتلت ها معمولا هم زوده آماده می شوند و هم سبک هستند که در کنار این دو خصوصیت خوب می توان از آن ها به عنوان یک افطاری خوشمزه در ماه رمضان هم یاد کرد.

 

حلیم

این افطاری محبوب معمولا دستور تهیه سختی را دارد اما با دانستن چند نکته و صرف مقداری صبوری می توانید بهترین حلیم را تهیه نمایید و با توجه به داشتن گندم و برخی مواد مغذی برای کم خونی نیز مناسب می باشد.

افطاری

 

سوپ جو

یک افطاری گرم ، مفید و خوشمزه را با سوپ جو مهیا کنید و با رعایت برخی نکات مهم و ضروری آن به خوبی این سوپ بی نظیر را جا بیندازید.

افطاری

 

کاچی

کاچی نیز می توانید بسیار مفید و مؤثر باشد برای سرو در افطاری ها و پیشنهاد می شود که حتما یکبار کاچی را با طرز تهیه درنظر گرفت شده امتحان کنید.

افطاری

شله زرد

همراه با حلیم ، شله زرد نیز پایه ثابت نذری ها و افطاری ها ماه مبارک رمضان می باشد که قطعا درست کردن آن خالی از لطف نمی باشد.

افطاری

 

فرنی

دسری فوق‌العاده خوشمزه و مفید می باشد که هم برای کودکان و هم برای افرادی که مدت طولانی را روزه داری کرده اند مناسب می باشد.

افطاری

 

شیر برنج

فرقی نمی کند چه ماهی شیر برنج می تواند به عنوان یک وعده خوشمزه در سفره ها حضور داشته باشد اما در ماه رمضان به نظر می رسد خیلی بهتر این دسر یا همان وعده به چشم بیاید.

افطاری

 

پیشنهاد افطاری سبک :آش شله قلمکار

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید به صورت کامل طرز تهیه آش بسیار خوشمزه شله قلمکار را ببینید و برای تجربه یک افطاری متفاوت آن را تهیه نمایید.

افطاری

 

کباب مرغ افطاری تبریزی ها

یک افطاری شیک را امروز مهمان تبریزی های عزیز باشید با کباب مرغ ، با کلیک بر روی لینک پایین همراه ما باشید تا دستور تهیه این افطاری را برای شما بیان کنیم.

افطاری

 

مجموع بزرگ تالار باغ زندگی

میزیان ضیافت های افطاری شما هستیم.

 

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *