نخستین گردهمایی مدیران آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک تهران

به گزارش روابط عمومی مجموعه تالار باغ زندگی، با حضور مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پروش شهرستهانهای استان تهران ظهردیروز در نخستین گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های استان تهران به میزبانی اداره آموزش و پرورش اسلامشهر در مجموعه تالار باغ زندگی برگزار شد.

ایشان اظهار کردند: با پیگیرهای انجام شده و با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک برای ۴۳۰ واحد از املاک و مستغلات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حوزه های مختلف سند تک برگ ثبت و اخذ شد.

مهران موسوی زاده معاون ثبت اسناد و املاک استان تهران  در این مراسم با اشاره اقدامات انجام شده برای صدور اسناد مالکیت  املاک دولتی، اظهار کرد: بالغ بر۱۲۰۰ ملک از فضاهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سند مالکیت تک برگ ندارد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه باغ زندگی، در نخستین گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پروش و ثبت اسناد واملاک و حمایت قضایی شهرستانهای استان تهران، اداره آموزش و پرورش اسلامشهر در حوزه مستند سازی، ثبت و اخذ اسناد مالکیت فضاهای آموزش و پرورش، بعنوان رتبه برتر استان تهران معرفی و رئیس و مسئول واحد املاک و حقوقی این اداره مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

مجموعه تالار باغ زندگی

۰۹۱۲۱۷۷۲۰۹۹ / ۰۲۱۵۶۳۶۵۶۵۶

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *