جشن بزرگ غدیر خم در مجموعه باغ زندگی

به گزارش روابط عمومی مجموعه باغ زندگی، جشن بزرگ غدیر خم با حضور ۵۰۰ عروس و داماد و اهدای ۱۴۳۴ جایزه به مناسبت هزار و چهارصد و سی و چهارمین سالگرد غدیر خم اهدا گردید.

این جشن باشکوه که با اجرای میلاد صالح پور، کمدین و مجری توانمند صدا و سیما و آقای رضا شیری، خواننده مطرح کشوری و دکتر سید مرتضی میرعمادی، از مدیران و تهیه کننده و مجری توانمند صدا و سیما و دکتر جعفر یازرلو، گوینده خبری صدا و سیما و سخنگوی هواپیمای کشوری و بسیاری از خبرگزاری ها و چهره ها و مسئولان کشوری و لشکری و اجرای برنامه های فرهنگی و متنوع برگزار گردید.

همچنین دکتر عزیز غفاری در پیامی از کلیه حاضرین در جشن عید غدیر، تقدیر و تشکر کردند که متن پیام شرح ذیل میباشد:

سلام و عرض ادب و احترام

بی شک پهنه بیکران اخلاق نیکو و شخصیت با صلابت و وزین تان در دامنه جغرافیای قلبم، با یاد و خاطره، همواره جاودان خواهد ماند. رایحه حضورتان در جشن بزرگ عید غدیر خم،دمی تازه به جغرافیای قلبمان بخشید و از سویدای جانم مدیون قدومتان، مهر امیر عشق، حضرت علی (ع) در روح و جانمان جاودان.

به وجودتان افتخار میکنم و امیدوارم دیدارها مکرر تکرار شود و مهرتان افزون.

ارادتمند سیدعزیز غفاری

همچنین در این مراسم قرعه کشی بین میهمان انجام گردید که بر اساس شماره آخر کارت های قرعه کشی است در مراسم دریافت نمودند و در پاِیین لیست شده است و میتوانند جهت دریافت جوایز خود با دفتر مجموعه به شماره ۰۲۱۵۶۳۶۵۶۵۶ تماس حاصل نمایند و برندگان تبلیغ فرهنگ غدیر با بنر نیز با آنها تماس گرفته شد و جوایز آنها اهدا خواهد گردید.

لیست شماره های آخر برنده گان:

۵۳

۷

۴۰

۲۵

۱۰

۲۰

۱۳

۸۸

۱۴

۱۲

۱۵

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *