فیلم برداری سریال داستان یک شهر در مجموعه تالار باغ زندگی

فرشید محمودی تهیه‌کننده سریال «داستان یک شهر» که کارگردانی آن برعهده محمدرضا آهنج است، در گفتگو با خبرگزاری ها درباره این سریال گفت: «داستان یک شهر» حس نوستالژی دارد زیرا این مجموعه ۲۰ سال پیش توسط اصغر فرهادی ساخته شده است و در میان مردم نیز در آن سال‌ها جایگاه خوبی داشت.

🔹 در این مجموعه به مشکلات، سختی‌ها، چالش‌هایی که روزانه اهالی رسانه با آن رو به رو می‌شوند، پرداخته می‌شود اما درست مانند همان فصل ابتدایی در قالب اتفاقات و جریان‌هایی که در برنامه «در شهر» رخ می‌دهد، به آن می‌پردازیم.

🔹یکی از چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم این است که این سریال در زمان خود به یک مجموعه پرطرفدار تبدیل شد و مردم همچنان آن را به خاطر دارند، حال که قرار است فصل دوم آن ساخته شود آن هم پس از این همه سال کمی نگرانی پذیرفته شدن از سوی مردم در ما وجود دارد. به همین دلیل است که با پیش‌تولیدی طولانی وارد تولید می‌شویم که بتوانیم کاری قابل قبول به مردم ارایه دهیم و امیدوارم این هدفی که در ذهن داریم محقق شود.

تصاویر

مجموعه تالار باغ زندگی

۰۲۱۵۶۳۶۵۶۵۶ / ۰۹۱۲۱۷۷۲۰۹۹

1 دیدگاه

  1. رضوانیان رضا ۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۴۶ ب٫ظ

    باسلام و درود خداوند متعال به شما سلامتی عنايت فرمایند همیشه بانی خیر و برکت باشی موفقيت های پی در پی درزندگی را برای شما عزیزان آرزومندم دعای خیر هموطنان بدرقه تفکر و اندیشه های نیک شما

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *